tisdag 2 augusti 2011

sol i sinne

Note to self: glöm inte solskyddsfaktor.
Fantastisk strålande dag. I mitt huvud finns ingenting för inomhusbruk, jag vill vara ute! Jag vill ha somriga kläder och äta glass i solen alltid!
Funderar lite på hur terassen skall pimpas till nästa sommar. Vilka växter som ska få bo där osv osv.
Fick för ngn vecka sedan hem de nya svarta Fermob stolarna. Blev finfint. Lite lugnare.
Jag undrar dock varför det inte finns några fina dynor anpassade till dessa stolar... Märkligt.

Funtar på om jag kanske skulle behöva en Sigurd...man kanske tom skulle plocka fram symaskinen och sy en dyna i nåt fint tyg till... tål att tänkas på.
jag tänker nåt i still med:

Gröna fåglar av Josef Frank 950kr/m

Tre öar i Svarta Havet av Josef Frank 1400kr/m


Paradisträd av Cecilia Hall för Jobs

alfarjes persimmon från Designers Guild

Tja, rätt spretigt... kanske måste fundera lite till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar