torsdag 15 september 2011

Jonathan Adler for life!!

Näe jag tror jag dör snyggaste-sakerna-i-världen-döden!!!!

Efter att ha läst hemma-hos reportaget från Jonathan Adler & Simon Doonans NewYork våning i senaste Elle interiör höll jag på att dö av hjärtinfarkt.
Det kan vara den mest fantastiska våning jag NÅGONSIN sett!
Inte en gnutta nordisk enkelhet, inga sobra färgskalor, inte ett spår av chabby chic! Fanjävlatstiskt!

Jag blev såklart tvungen att surfa in på Adlers hemsida och upptäckte att där fanns en onlineshop!
Jag tror att jag vill ha nästan allt där. Jag vill designa min egen matta! jag vill ha det fantastiska soffbordet jag vill ha soffor, stolar, fotöljer, jag vill ha alllllllllt!
Här kommer några smakprov på vad jag finner övermäktigt underbart! Icket att förglömma så är ju dollarn ganska låg nu....


Bananvasen!!! I GULD!!

Banana Bud Vase à $68.00

Drömsoffbordet! se bara vilken fatastiskt kombination det är med valnötsträ och guld. Mer guld åt folket!
Nixon Coctail Table à $1,750.00  


Vaserna som ser ut som underbara farbröder och tanter, och annat också för den delen, jag skulle vilja ha ett skåp fyllt av dem allihopa!!

Man/woman Vase à $595.00
 Skåpet! Hyllan! Dekorationen!

Walnut Claude Special edition à $2,095.00


Fantastiska väggskulptur!!
Jere Sun Sculpture à $1,200.00


Stilren men samtidigt rolig, behövs bara en för att lyfta ett rum, men tänk 2!! underbart.

Morrow Slipper Chair à $1,295.00
 Lampan som skulle passa perfekt ovanför min soffa.... Perfekt!!!!

Meurice 5-arm Wall Sconce à $250.00

Den grafiskt perfekta mattan! Och inte nog med det, man kan designa sin egen matta, välja bland möster, välja bland färger och slutligen välja storlek!!!

Black Jane Rug à $2,500.00


Sist men inte minst, den klassiska fotpallen, Noshörningen. Inte en Omersa men precis lika fin!

Rhinoceros a $1,250.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar